ראש בראש: ניו יורק VS לוס אנג'לס – שוק העבודה ברילוקיישן

האופי השונה של ניו יורק ולוס אנג'לס משתקף גם בהתנהלות במקום העבודה, וההכרעה לאן לעבור תלויה יותר בסגנון החיים שאתם אוהבים לנהל. האם אתם חיים בשביל לעבוד או עובדים בשביל לחיות?

ניו יורק

החיים בניו יורק סובבים סביב עבודה. עם הקריירה במרכז, אם לא עובדים שעות ארוכות, אז עסוקים בלעשות כסף מעסקאות שונות ומשונות. ואם גם לא עובדים שעות ארוכות וגם לא עושים עסקאות, אין באמת ברירה אלא להיות מובטלים. וכך, משכילים רבים עם תארים ויכולות גבוהות עלולים למצוא עצמם נאלצים לקחת עבודות זמניות רק כדי לשרוד. אך אם כן תעבדו קשה ותסכימו לוותר על חיי הפנאי שלכם, אתם עשויים לפלס לעצמכם דרך בעולם העסקים הבינלאומי.

לחץ בעבודה מגיע יד ביד עם מתח נפשי. לפי איגוד הפסיכולוגים האמריקאי (American Psychological Association), רמת המתח שבה שרויים אנשים בניו יורק גבוהה מהממוצע הלאומי של ארה"ב.

לוס אנג'לס

אם בניו יורק כולם עסוקים בעבודה, בלוס אנג'לס הם דווקא עסוקים בפנאי. אווירת העבודה בלוס אנג'לס רגועה יותר ולאנשים יש יותר זמן לים, חדרי כושר וברים. כמות מקומות העבודה ה"נינוחים" גדולה יותר כשהקריירה מתנהלת על מי מנוחות. 

שלא תטעו, גם בלוס אנג'לס רבים נאבקים כלכלית, אך בניגוד לניו יורק, בלוס אנג'לס, גם עם המאבק הכלכלי (מלצרות/משחק), עדיין אפשר להרוויח יפה, לסגור את החודש בכבוד ולממן דירה יפה עם מספיק שעות פנויות בשביל עצמכם.

רק כדי לסבר את האוזן, מלצרים במסעדות טובות בלוס אנג'לס מרוויחים 80,000-150,000 דולר בשנה. עם משכורות כאלו, זה לא מפתיע לגלות מגמה של הרבה צעירים עם השכלה אקדמאית בלוס אנג'לס שפונים למלצרות.

בניגוד לניו יורק, שספגה מכה קשה בזמן המיתון, תעשיית הבידור בלוס אנג'לס לא הושפעה כלל. מעבר לתעשיית הבידור, גם תעשיות הייטק גדולות כמו גוגל ויוטיוב החלו לפתוח משרדים בלוס אנג'לס ויצרו הרבה הזדמנויות תעסוקה גם לאנשים מתחומים אחרים.

אז מי אתם? חיים כדי לעבוד או עובדים כדי לחיות?

הבחירה בין שתי הערים תלויה במטרה שלשמה אתם רוצים לצאת לרילוקיישן ובסגנון החיים שאתם רוצים לעצמכם. ישנם כאלו שעשויים להרגיש אשמה מסוימת מהחיים הנוחים שלוס אנג'לס מציעה ויפחדו מכך שיתרככו ויאבדו את המוטיבציה להתקדם. וישנם הרבה שמברכים על אורח חיים נוח ורגוע שמקדש את הזמן הפנוי שלהם.

לכן השאלה היא האם אתם אנשים אשר חיים בשביל עבודה או אנשים שעובדים בשביל לחיות?

עוד בסדרה LA vs NY:

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂