שילוח תכולה או אחסון חפצים – שירות הוליסטי למתניידים בעולם

כשאנחנו יוצאים לרילוקשיין, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיפטר מהרבה חפצים בבית ותמיד מרחפת מעל השאלה הגדולה – מה למכור, מה לאחסן ומה לשלוח אל מדינת היעד? חברת ocean תעזור לכם לענות על השאלה הזו בקלות וביעילות כך שהרילוקיישן יהיה מהיר וקל. 

שילוח תכולה ברילוקיישן

הרבה אנשים מעדיפים דווקא לא לקחת את כל הציוד והריהוט איתם כי לא תמיד הריהוט הקיים בבית שעוזבים מתאים לבית החדש במדינת היעד. לדוגמא, לרב המתח החשמלי במדינת היעד אינו מתאים למתח החשמלי עליו פועלים מוצרי החשמל בישראל, כך שאין צורך לקחת איתכם במכולה את המקרר, התנור ומכונת הכביסה. 

אך רהיטים כמו מראות, מיטות, מזרונים ושולחנות אפשר בהחלט לשלוח ולחסוך בעלויות של רכישת רהיטים חדשים במדינת היעד. 

לאחר שתחליטו מה אתם שולחים במכולה ומה אתם מוכרים או מאחסנים, אנחנו נשלח אליכם את מנהל המסע לרילוקיישן והוא יעזור לכם לתכנן את השילוח בצורה הטובה ביותר והיעילה ביותר. 

איך שולחים מכולה לרילוקיישן?

קיימות מספר דרכים לבצע שילוח של מכולה ברילוקיישן:

משלוח ימי – נעשה על ידי העמסת המכולה על אוניה והובלתה דרך הים. השילוח אורך בין 8-10 שבועות והוא מתאים בעיקר למכולות גדולות הכוללת רהיטים גדולים וחפצים שאין בהם צורך מיידי. לדוגמא, אם אתם עושים רילוקיישן בעונת החורף, תוכלו לשלוח את בגדי הקיץ במכולה בשילוח ימי. 

משלוח אווירי – זוהי שיטה מהירה יותר לעומת השילוח הימי ולכן גם יקרה יותר. המשלוח האווירי יגיע אל מדינת היעד בתוך שבועיים שלושה. 

משלוח במזוודות – מיועד לכל הדברים שיכולים להיכנס במזוודה: בגדים, נעלים, מצעים, מוצרי טיפוח, תרופות, מזון יבש תבלינים וכל דבר שחשוב לכם שיהיה איתכם כבר מהיום הראשון. רבה הסיכויים שתאלצו לשלם על המשקל העודף, אך העלות שווה את השילוח המיידי. 

יש משפחות אשר מעדיפות דווקא להקדים את משלוח המכולה לפני תאריך היעד לעזיבה ואז כשהם נוחתים במדינת היעד המכולה מגיעה תוך כמה ימים.

קראו עוד על: שילוח ימי לעומת שילוח אווירי – מהם ההבדלים ולמי מתאימה כל שיטה?

אחסון תכולת דירה – למה למכור אם אפשר לשמור?

לא כל רילוקיישן הוא ארוך טווח, יש אנשים ומשפחות שנוסעים לשנה או לשנתיים ולכן במקום למכור את הציוד שנשאר בארץ הם מאחסנים אותו עד שיחזרו. 

חברת OCEAN מציעה למי שעושה רילוקיישן קצר או ארוך, או למי שצריך שילוח ואחסון תכולת דירה עד שיכנס לבית חדש, שירותי אחסון מתקדמים ומאובטחים הפרושים ברחבי הארץ. 

שירותי האחסון של OCEAN כוללים מחסנים מאובטחים 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה, יש להם בקרת אקלים והם כוללים ביטוח מפני נזקים, שריפות וגניבות. 

בזמן שאתם חיים מעבר לים, תוכלו להסיר דאגה מליבכם ולישון בשקט בידיעה שהציוד שלם בארץ נמצא בידיים טובות.  

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂