שילוח ימי לעומת שילוח אווירי – מהם ההבדלים ולמי מתאימה כל שיטה?

בין אם אתם בדרך לרילוקיישן ומתכננים לשלוח את החפצים שלכם למדינת היעד ובין אם אתם זקוקים לשירותי שילוח מכל סיבה אחרת – המומחים של Ocean, העוסקים בתחום השילוח כבר מעל 70 שנה, עומדים לשירותכם.

ישנן מספר שיטות שילוח בינלאומי המתאימות לצרכים שונים ולתקציבים שונים. נבדיל בין שילוח ימי לשילוח אווירי.

שילוח ימי

הובלה ימית היא השיטה הנפוצה והמוכרת יותר. החפצים שלכם נארזים במכולה שנשלחת באנייה למדינת היעד. שילוח ימי מתאים למשלוחים בעלי נפח גדול או משקל רב ומיועד לחפצים שאינם דחופים לנו, זאת בשל הזמן שייקח למכולה להגיע. שילוח ימי לאירופה ייקח בין 5-7 שבועות ושילוח לארה"ב יכול לקחת בין 6 ל-8 שבועות ואפילו יותר, כשמדובר במשלוח לחוף המערבי.

ניתן לבחור בין שני גדלים של מכולה – נפח של 30 מ"ק או נפח של 60 מ"ק.

אם אתם בדרך לרילוקיישן ומעוניינים לשלוח את רוב תכולת הדירה שלכם, כנראה שתצטרכו מכולה שלמה. עלות שילוח במכולה מחושבת על פי נפח החפצים שהכנסתם אליה בפועל.

למי שלא זקוק לנפח של מכולה שלמה ורוצה להקטין עלויות, קיימת האופציה של חלוקת מכולה עם שותפים הנקראת "גרופז'". במקרה זה משך זמן המשלוח עשוי להתארך בכמה ימים מכיוון שהמשלוח שלכם תלוי גם בשותפים האחרים למכולה.

שילוח אווירי

שילוח אווירי, היא השיטה המהירה יותר באופן משמעותי ולרוב גם היקרה יותר. משלוח אווירי צפוי להגיע בין שבועיים לשלושה שבועות. שיטה זו מתאימה להעברת חבילות קטנות יותר וזוהי הדרך הנוחה והיעילה למשלוח חפצים וציוד שדחוף לכם לקבלו במדינת היעד. בשילוח אווירי קיימת הגבלה של משקל וכובד.

כמובן שניתן לשלב בין שתי השיטות, חלק מהחפצים לשלוח דרך הים ואת השאר בשילוח אווירי . את החפצים הגדולים, הכבדים והפחות דחופים לשלוח דרך הים ואילו את המשלוח הדחוף יותר לשלוח בהובלה אווירית. בכל מקרה, אנחנו מלווים אתכם בכל שלבי התהליך – החל באריזה מקצועית, הכנת הניירת הדרושה לשילוח בים או באוויר, הסדרת אישורי המכס הרשמיים, מעקב אחר מצב המשלוח ועד ההגעה של המשלוח ליעדו.

כיצד תדעו איזו שיטה מתאימה לכם, הובלה ימית או הובלה אווירית?

השלב הראשון הוא תכנון השילוח. המומחים של ocean יבינו את היקף המשלוח שלכם ובהתאם לצרכים יתאימו לכם תוכנית שילוח אישית. במקרה הצורך יישלח לביתכם מעריך שיכין רשימה של כל החפצים שאתם מתכננים לשלוח, יעריך את נפחם וכך ידע לתת לכם את פתרונות השילוח המתאימים ביותר. תוכנית השילוח נקבעת כמובן גם בהתאם לתקציב.

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂