האם יש לי סיכוי לקבל ויזת עבודה לאוסטרליה או ניו זילנד ולעשות רילוקיישן?

אוסטרליה וניו זילנד הן מדינות השייכות ל"עולם החדש". שתיהן מייצגות סביבה , הזדמנויות ואיכות חיים שרבים מאיתנו חולמים לחוות. להלן קצת מהתכונות והערכים העיקריים המאפיינות אותן:

מדינות המעודדות לאיזון בין עבודה לבית, כלכלה חופשית, ביטחון אישי, שמירה על הסביבה , חינוך מעולה ,שוויון הזדמנויות ,מרחב מחייה, מערכת בריאת מפותחת, הפרדה בין דת למדינה, קלות להקים עסקים ובעיקר הרגשה  כללית שהמדינה עובדת בשביל תושביה.

בשנים האחרונות אוסטרליה וניו זילנד קיבלו החלטה אסטרטגית לקלוט אוכלוסייה איכותית על מנת להגשים את תוכניות החומש הכלכליות שלהן כאשר עיקרן הן הגדלת הצמיחה הכלכלית, פיתוח ההון האנושי, פיתוח חדשנות , הנעה והצמחת חברות סטארט אפ וכמובן גם הגדלת האוכלוסייה במקומות דלי אוכלוסייה ומרוחקים .

רילוקיישן או הגירה הוא אחד התהליכים החווייתיים והעוצמתיים ביותר שתעברו בחיים בתור משפחה.

אם חשבתם על רילוקיישן אישי למדינות אלו יש לקחת בחשבון את תהליך ההגירה שעיקרו הוצאת ויזת עבודה בעבורכם וויזות מקבילות למשפחה מסוכנות ההגירה המורשית היחידה בישראל Brain Mobility.

השגת העבודה תלויה במספר גורמים: סוג המקצוע שלכם, הניסיון שרכשתם, ההכשרה המקצועית, יכולת התקשורת שלכם באנגלית , הכנת קורות חיים מקצועיים, חיפוש באתרים ורשתות חברתיות והכי חשוב כוח רצון והבנה שזהו תהליך ממושך אך אפשרי.

המידע על הויזות זמין באתרי ההגירה לאוסטרליה וניו זילנד אך בכל זאת  רצוי להיעזר בסוכן הגירה מורשה לאוסטרליה וניו זילנד שיקיים עבורכם אבחון, יעשה לכם "סדר בבאלגן  , "יתפור” בעבורכם את אסטרטגיית ההגירה המתאימה ביותר ובמקביל יעדכן אתכם בכל השינויים והמשתנים שעלולים להשפיע על תוצאות התהליך.

רוב הלקוחות שבכל זאת מצליחים ומקבלים הצעת עבודה  ומתחילים חיים חדשים באוסטרליה וניו זילנד הם כמובן אלו שסל הכישורים שלהם והמקצועות שלהם נדרשים בשוק העבודה המקומי  אבל לא פחות חשוב, הם הכינו את עצמם טוב גם לתהליכי ההגירה ולרילוקיישן עצמו. הגירה  לאוסטרליה וניו זילנד מכסה את החלק המנהלי במעבר והרילוקיישן את החלק הלוגיסטי והאישי. שניהם שלובים זה בזה .

לכל אלו מבינכם שחושבים ומשתעשעים במחשבה על רילוקיישן אבל מחכים שמישהו ישלח אותכם אנו מציעים לקחת את היוזמה לידיים ולבדוק האם אתם זכאים לבצע את התהליך בעצמכם. מומלץ להתחיל בבדיקה האם המקצוע שלכם מופיע באחת מהרשימות המצורפות.

מצורפת בזאת רשימת המקצועות המבוקשים לאוסטרליה וניו זילנד לאוגוסט 2018.

אם המקצוע שלכם ברשימה ואתם עונים על קריטריונים של בריאות תקינה, יושרה , הכשרה מקצועית רלוונטית ומינימום שלוש שנים ניסיון במקצוע  אתם מוזמנים לבדוק הלאה בצורה מעמיקה יותר את האפשרויות שלכם באמצעות ייעוץ ואבחון זכאות ראשוני אצל יועץ או סוכן הגירה מורשה. החשיבות של יועץ בעל רישיון מהרשויות באוסטרליה וניו זילנד היא בעיקר עבור הלקוחות. יועץ וסוכן הגירה מורשה מחויב בשמירה  על רמה מקצועית גבוהה,ערכי שירות גבוהים,עדכון שוטף במידע והכי חשוב כפוף לקוד אתי של אוסטרליה וניו זילנד שמגן עליכם כלקוחות.

כך תקבלו את המידע המהימן והמקצועי  הדרוש לקבלת החלטה נכונה בעבורכם ובעבור המשפחה שלכם בהתאם לסיכויים, לוחות הזמנים, העלויות ולאפשרויות המותאמות לכם באופן אישי.

לעתים קרובות תיווכחו לדעת שיש פער גדול בין מה שחשבתם או מה שאמרו לכם לבין המציאות הרלוונטית. כל נתון  יכול להשפיע על הסיכויים והאפשרויות.

יש כאלו שנמצאים על "דרך המלך" לויזת עבודה או תושב ויש כאלו שיצטרכו לשקול דרכים אחרות כמו שינוי קריירה, הרשמה ללימודים, רכישת ניסיון נוסף או מהלך אחר  מתוך סל האפשרויות  שעשוי לסייע בהשגת המטרה.

בנוסף לכך, לעתים קרובות אנו מוצאים כי כאשר מישהו בחר יעד מסוים, לדוגמא אוסטרליה, הוא נוכח לדעת על פני זמן או אפילו בפגישת הייעוץ שדווקא ניו זילנד מתאימה לו יותר ומאפשרת לו סיכויים גבוהים יותר להגיע לסטטוס תושב בהמשך הדרך. בדיקת החלופות בין שתי המדינות מקנה קשת אפשרויות רחבה יותר לאלו ששוקלים רילוקיישן אישי/ ויזת עבודה או הגירה לאוסטרליה וניו זילנד.

לסיכום, תהליך של רילוקיישן  לאוסטרליה וניו זילנד הוא תהליך מופלא של גילוי, חוויה  והגשמה עצמית. כל תהליך גדול מתחיל בצעד אחד קטן לעבר המטרה: בדיקת הזכאות ופגישת אבחון אצל יועץ הגירה מורשה של אוסטרליה וניו זילנד.

הכותב הוא יאיר עוז, מנכ"ל Brain Mobility

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂